Osseonce senin sabir ve dirayet gostermen gerekiyor canim ins. duzelir once alti ay boyunca iki haftaya bir alci oldu sonrasinda ameliyat oldu cok hafif bisey ama onu giydirip gondermek cok zor oldu benm icin en cok o zor oldu ins. seninkinde olmaz cunku bazilarnda olmayadabiliyormus bir ikibayda ameliyattan sonra sargida kaldi sert bir sargi tel gibi sonrasinda cizme gibi ayaga giydirilen plastik kaliplar yaptirdik alti ay onu kullandik en son alti ayda oropedi disa donuk ayakkabi yaptilar onu yaklasik birbucuk senemiz boyle gecti Allahhim yardimcin olsun neden boyle oldugunuda anlamis degilim hep kendime kiziyorudum kendimi kastigimdan olduhjnu dusundjm kendimi sucdlim cunku ilk yillarimzda esimle kayinvalidemle vok kavga ederdim haksizliga gelemiyordum deliriyordum resmen ama anladimki onla alakask yokmus cok sakin annelerdede bj olabiliuormus fazla uzattim ama benim yasadiklarim bu sekildeydi vanim seninde rabbim yardcn olsun ins.