Merve_kucuk Canım bugün sağlık ocağından ebem aradı bi sıkıntın var mı.diye. bende dedim kasiklarima belime ağrı giriyo çok Ama yalancı şancı dakika tutuyorum düzensiz hem doğum sancısı kadar şiddetli değil öldürmüyor surunduruyor dedim. Lekelenmen var mı dedi yok dedim. Idrarin geldiğinde veya yaparken yanman var mı dedi. Yaparken yok ama geldiğinde yanma gibi bir şey geliyor zor gidiyorum kasiliyor giderken tuvalete dedim. Canim enfeksiyon varsa oda şancı yapar ve akinti yapar çok dedi. Eşimi çağırdı bardak verdi yarın sabah idrarimi yapıp yine eşim goturucek sen gelme dedi. Bi sağlık ocağına konuş istersen