sinemayyildiz Kızlar merhaba 15+2 haftalık hamileyim karnım ve göbek bölgem ciddi derece tüylendi🙈 evde epilasyon aletiyle alsam bebişe zararı olur mu sesinden felan teşekkür ederim
Merve_kucuk sinemayyildiz Benimde gobek deligimin altı tüylendi ama almadım sonradan dökülür diyorlar çünkü 🙂 Dökülmez ise o zaman çaresine bakarız 😄😄
Gzmsydr sinemayyildiz bende 15 haftamdayim ilk defa bende bu hafta aldim valla kendim rahatsız oldum iyikide aldim :)
sinemayyildiz Merve_kucuk Hep öyle diyorlar ama kandırıyorlar bence bizi :) aldım bakalım ben inşallah bir sıkıntı olmaz
LittleAnneee Hiç bir şey olmaz ben alıyorum canım gebeliğimin başından beri çok uzun yapmamaya çalışıyorum yinede hızlıca alıyorum
1gh Bende 3. Ayımdayım ilk defa aldım ama ağda yaptım ilk kez ultrasyona gireceğim çok heyecenlıyım ama virüsten dolayıda korkuyorum hastaneye gitmekten eşim dedi gitmeyelim ama gideceğim😆🙈🙈