Ezgiozkan EsraOzsusam o zaman ben bolca yatıcam ve ilacı kullanıcam. Benim de 22. Hafta ve 27 mm. Daha kısalmaması için dikkat etmem gerek yani.
Ezgiozkan EsraOzsusam benim de kafama o takıldı canım ya. Doktorum hiçbir şey demedi. Madem böyle bir risk var neden uyarmadı beni. İlacı kullan dedi sadece aklım almıyor.
Sevgice26 Ezgiozkan inşallah 3. Gebeliğimde serkaj yapıldı 35. Haftada doğdu şimdi yine hamileyim bakalım inşallah kucağıma alabilirim
Ezgiozkan Sevgice26 inşallah canımm Allah yardımcın olsun. Hayırlısıyla al evladını kucağına inşallah.
Zennur Yenianneadayi2208 iyi bari malum gidemiyoruz hastaneye insanın içi içini yiyor acaba ne durumdayım diye mümkün olsa her gün gitçem 😁