Ezgiozkan Doktorum bana kesin net bir dille yasakladı.Ev işi, yürüyüş aklına ne gelirse.Rahim kısalığını daha ds artırıyormuş malesef.Bende yatıyorum sürekli oturmam bile şu ands yasak, oturdukça bebek rahime baskı yapıp daha da çok açılma oluyormuş.Bnm 25 iken V şeklindeydi açılma 21 mm de V —U şekline dönmeye başlamıştı yani daha da genişlemişti.Daha da açılırsa buna meyil verirsek bebek yola girer gelir dedi.Kendini yorma işi gücü bırak yapma , doktorunla da konuş tabi.Sonuçta snn vücudunla bnm ya da bir başkasının vücut yapısı aynı değil.