Daha seker yüklemesi yaptırmadım tatlı ve cikolata cok yiyorum canım aşırı istiyor yemicem diye şartlandrsamda dayanamıyorum bu bebekte diyabet seker hastalığı gibi hastalıklar yapar mı cok korkuyorum normal şekerimi aç karna ölctüğümde 90 cıkıyor ama bunla o bir değildir belki bilen var mı