37+3 günlük gebeyim dün akşamdan beri sık lavaboya gidiyorum çok fazla da akıntım var bugün de karnım kasılıyor sertleşiyor vajina bölgemde ağrı oluyor kuyruk sokumumdan kalçamda vuran da ağrım var biraz ayakta kaldım iş yaptım ama onun etkisi mi yoksa doğum belirtileri mi çok korkuyorum 🙄