Monik Merhabalar ben 33 haftalık gebeyim bugüne kadar özele gidip muayene oldum ancak şimdi doğum parası olarak 3.500 TL dediklerinde arada kaldık aslında en büyük korku korono vürüsü sizce artık devlete gitmek mantıklı mı
Deleted5544 devletler acil doğum harici almıyorlarmıs, randevuları da iptal ediyorlar zaten. bence özelden devam etmelisiniz, bu haftadan sonra doktor değiştirmekte sakıncalı zaten
Burcu3509 Ben devlete gidiyorum. Önceden özele gidiyordum. Maddiyat yüzünden gidemiyorum. Zaten devlet özel diye ayrım kalmamış duyduğuma göre. Özelde çalışan hemşire komşumuz dedi. Devlette Yapıcam doğumumu 1 ay var. Zaten çok kişide yokmuş. Korkuyorum ama napalım. İnş bişey olmaz.