24+3 de yaptırdım 3 kere kan vermeye gittim 1 er saat arayla benimki de çilekli gazoz gibiydi tek sorun açılınca çok beklemeden içmeni beklemeleri hızlı içmeye kalkınca miden biraz bulanabiliyor ama kusmaman gerekli kusarsan iptal oluyor test diye biliyorum Allah kolaylık versin yaptıracak herkese okdr zor birşey değil bence 🐣