mlsmrtgll Kuzular perşembe kürtaj olmustum dün çok kötü sancı ile şiddetli kanamam oldu sanki regl olmuşum gibi bugünde kanamam fazla 🙄 ilk günler sadece pembe lekelenmelerim vardı acaba regl mi oldum yoksa yoğun kanama normal mi ?
derindemir mlsmrtgll bir fikrim yok ama benim 45 gün adet gibi kanamam olmuştu.adet kanamasıda olsa farketmez.adet hemen düzene girmeyecek zaten.bekleyip görün bence
sevo52 Ben kürtaj olduktan sonra kanamam pek olmadı. 45 gün sonra adet oldum. Doktora bi görün istersen🤔