ozgeoz26 Merhaba 17+3 haftalık hamileyim. Sağ bacağımda sanki hiç kan gitmiyormuş gibi iki gündür ağrı var kangren olmuşum gibi ağrıyor ama kasılma yada kramp değil. Hastaneye virüs durumlardan dolayı gitmek istemiyorum şuanda. Aynı durumu yaşayan var mı?
ozgeoz26 tugce0606 doktoruma whatsaptan sordum oda göğüs ve kalp damar cerrahına randevu alır mısın yazmış ama durumlardan dolayı gitmek istemiyorum