27ozge27 Kızlar selam, 6+1 günlük hamileyim 3 gündür bitmeyen grip ve ara ara ateş yükselmesi oluyo lütfen yardım edin ilaç kullanılır mı? 38.6 oldu en fazla
Hll3840mhmt 27ozge27 ateş varsa doktora görün bencede çünkü tehlikeli olabilir enfeksiyon felan varsa sıkıntı
cerrah61 27ozge27 bence bı acile görün vakit kaybetmeden malum ortalık kötü , Rabbim göstermesin, ne olur ne olmaz bir görün ikinizin sağlığı için 🤲🏻
27ozge27 Çok korkuyorum bi çıkıyo bi düşüyo iyiyim aslında ama üşüyorum da burnum durmuyor offff bu salgın yüzünden tedirginim hep ama gitmem gerekiyor sanırım
27ozge27 Caglagorkem evet burnum çok akıyo 3 gündür. Ateşim değişiyor hep 36-37 ikidir 38 oldu gece ama rutinde 37
CananAkdag 27ozge27 özel hastaneye git bence devlette şimdi karantina falan olayları daha fazla ateşin varsa özelin aciline git hamilesin ateş zararlı
Ponciginannesi_ 27ozge27 ateşin varsa acil kendi doktoruna git. Benim doktorum her kontrolde hep aynı şeyi söylüyor. Ateşin çıkar kan gelir ya da birden su gelir direk doğumhaneye gel diyor. Normal acile gitme diyor yani