Nurayulukaya 39 hafta hamileyim dün gece Meryem Ana otunu suya koyduk rahmin açılması ve doğumun kolaylaşması için 2 hafta önce 1 santim açık bunun vardı hareket etmeme rağmen hala bir gelişme yok bu zamanlarda doğum yapan var mı artık kızma kavuşmak istiyorum
Nurayulukaya mervezegem77 benim. Arastirdigim kadarıyla 2 gun once falan konuluyor rahim acilsin diye bakalim 🙇♀️
Nurayulukaya Berre bende arastirmisstim 1 kac gun once konuluyor dediler arkadaslarimda oyle yapmisti