Plasenta kaynaklı kanamam oldu 12 haftalığım bebek iyi hareket ediyor cumartesi başlayan kanamam bugün 2 kez açık kahverengi akıntıyla devam ediyor acile gittiğimde muhtemelen düşecek bebek dedi kalbi attığı için mudehale edemediler.pazar günü tekrar gittiğinde başka doktor vardı bebeğin eşi kanamış depot iğne yaptılar ve progesteron verdiler düşmeyebilir dediler dinlenmem gerektiğini söylediler.bebeğim aşağıda hissediyorum düzelen varmıdır çok üzgünüm