Glbgc Happpm bende de aynı sıkıntı vardı hatta bebeğim enfeksiyondan dolayı biraz aşağıdaymış ihmal etmeyin bian önce gidin doktora tek kullanımlık antibiyotik kullandım ve bol su içiyorum daha iyiyim çok şükür
Yenianneadayi2208 Happpm Bol su iç canım, elma sirkesi ile taretlen ki daha da ilerlemesin enfeksiyonun varsa.Bir de günlük ped falan kullanıyorsan kullanma canım enfeksiyonu daha da tetikliyor
Hatcefatma Benim de yarın sağlık ocağında tahlillerim var idrar yolu enfeksiyonu sık olduğu için bende mecbur gitcm zaten kasiklarim agryo benmde