Mart in 9 unda adet oldum. 1 2 haftadır sabah ve akşam mide bulantısı, 4 5 gündür baş dönmesi ve açlık hissi, bir sıcak basıyor bir üşüyorum. Karnıma kramp giriyor. Sağ kalçam adet olcakmışım gibi ağrıyor ve kasığıma vuruyor geçiyor. Adetime 1 hafta 4 gün falan var. Sizce bu belirtiler gebelik ile ilgili olabilir mi? Bunları yaşayıp gebelik yaşayan var mı? Bu ilk gebeliğim değil olursa ikinci olucak.