byilmaz 14+1 deyiz şu an, doktor bebeğin karnımda susuzluktan hareket alanının kalmadığını söyledi 4-5 gündür günde 2 litrelik serum alıyorum ayrıca günde 4 litre su içiyorum yine de değişen bir şey yok 😔 bu durumu yaşayan var mı?
Denizinannesi07 byilmaz yaşamadım allah yardımcınız olsun inşallah tez zamanda normale döner bol su içmeye devam edin
Esraminnak byilmaz canım havuç suyu tüket mutlaka. Su önemli. Günde en az 2 litre içmen yeterli aslında ama. Tuzlu da tüketme
byilmaz Damla________ yani hamilelikten önce çok içmiyordum aslında ama 5. Haftada hamileliğimi öğrendim o zamandan beri bol bol içiyorum
byilmaz Esraminnak havuç suyunu hastanede biri daha söyledi az önce eve gelirken aldık inşallah artar bir an önce rahatlar yeri 😔
Esraminnak Havuç suyu hamilelikte anne karnında sıvıyı çok güzel dengeliyormuş. Ben çok kişiden duydum. Doktorlar genelde tavsiye ediyor. Hatta İbrahim saraçoğlu da tv de soylemişti. Anlatmıştı. Gir çık ye. Suyunu iç.