fatma1993 2 buçuk senedir kızıma toz sabun kullanıyorum hiç kalıntı kaldığını bilmem ama en az 40 derecede yıkıyorum 30 da yıkasam bile kalıntı kalmadı ama 40 derece daha iyi oluyor. Dalan roxy her yerde var ama bimde vs yok ondan kullan. Nerde oturuyor ne marketleri car bilmiyorum ama hepsine bak hacı şakir de kullanabilirsin ama o biraz pahalı