Bende de kahverengi kanama oldu biraz korktum tabi gittim doktora ama muayene saati değildi doktor yokmuş ebe vardı doktorumu arayıp durunu anlattı iğne yaptılar ertesi günde kontrole gittim çok şükür kalp atışlarına baktılar iyi dedi hap verdi onu kullanıcam 1 ay sende git istersen