sibelll 36+5 haftalığım özellikle ayaklarım aşırı şişiyo ödemden kanda bir sıkıntı görünmüyo çok tuzlu da yemiyorum ödem için ne yapabilrim
Leylaekinci sibelll sabah kalkınca kahvaltı yapıp direk yürüyüşe çık evde de sürekli ayağını uzatıp otur ben öyle çare buldum şuan çok rahatım eskisi kadar olmuyor
Beratzgenci Ben 25 haftalık hamişim ve bnm 6 haftadan beri odemim var her yerim puf puf doktorumda bi sıkıntı olmadığını söyledi bende takip edeyim belki bi çözüm bulurum burda
tazeanneyasemin Ayakalarink surekli havada tutmaya calis canim tuzlu ilik su yap ona koy. Yapacagimiz bunlarmis bendede var gele ayakda durunca artiyo 🙁