Mihranyesim benim ablam da erken doğum yaptı 36. Haftada kilosu 2300 dü ve küveze koymadılar kilosu iyiydi diye çiğer geliştirici ona da yapmışlardı iki gün yattı çıktı sadece siiznki de öyle olabilir içinizi rahat tuttun bence kilosu falan iyi gayet inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 😊