Bsrlmnemr Kızlar ben gün aşrı oksapar iğne oluyorum 4000 mg’lık. Kendime 11.30′u saat olarak belirlemiştim. Bugün nasıl olduysa aklımdan uçtu gitti 3 gibi geldi hemen vuruldum ama bir şey olur mu? 15 haftalık hamileyim
Sumay_61 Bsrlmnemr hiç bir şey olmaz merak etme canım ben cok gecırdim öle şükür olmadı ama alarm kur en güzeli oluo
zeyzey95 Bsrlmnemr bişey olmaz canım benim hergün değişiyor saat zaten aynı saatte vurun demiyo kormana gerek yok 🥰
Yeliz06 Birşey olmaz cnm meraketme. Dikkat etmeye çalış. Gerekirse alarm kur. Bende hergun akşam 10 da vuruyorum. Bir sürü ilaç kullanıyorum alarm kurdum hepsine