Lamelif canim dedim gibi degerlerim yani beta hcg yavas ilerliyormus 240 dan 514 cikti 4 gün arayla olan bu deger. kanamam yok. normal adet döngüm normalde yarin. yarin tekrae beta hcg bakilacak. kese felan yok daha 514 kese görünmezki. 1000 itibaren varjinal ultrasonda kese görünüyormuş. bakalim bekliyorum bizim tek sorun doltorlarin dedigine göre degerim ikiye katlamadigi icin dis gebelik olma ihtimali var dediler. 😏 ama iyi bebegim hissediyorum sadece cok minik...