Merhabalar
Ben tahminen doktorum demesiyle bebek 5 haftalık ama pazar günü gebelik testi yaptım hamile olduğumu öğrendim daha sonra hastaneye gittim kan testi verdim 11234 çıktım doktor kesesinin gözükmediğini ve 2 gün sonra gel tekrar kan alalım eğer bu sonuç 2 katı çıkarsa güzel dedi 2 sonra gittim kan almadan önce tekrar ultrason bakıldı yine görmedi kana kan verdim 3336 çıktı ben doktor memnun kalmadım başka bir hastaneye gittim ve doktorum böyle şeyler oluyor sakin olun 2 gün sonra gelin artık göstermesi gerektiğini söyledi 2 sonra doktora gittim ilk ultrasonda gözükmedi tekrar kan verdim sonuçtan sonra tekrar 2 doktor baktı ve hayırlı olsun dediler haftaya kalp atışına gidicez ama korkuyor eğer duyamassam diye sizde böyle durumla karşılaştınız mı acaba