Ikili testi yaptırdım sonuçları gayet güzeldi çok şükür doktor da cinsiyet tahmini yaptı %80 kız dedi. Arkadaşlarımda da ikili testte cinsiyet söyleyenler olmuştu. Şimdi kontrole gidemiyorum malum hastalıktan dolayı. Sizlerde ikili testte cinsiyet tahmini olup da doğru çıkan var mı acaba çok sabirsizim 😬😦