Ben bir ayı geçkindir kullanıyorum balık kokuyor iğrenç bi tadı var zor yutuyorum. İlk günler bulantı yaptı ama şimdi alışmıştım ama iki gündür midemi berbat etti bırakıcam galiba
aslında bu postu açmamdaki sebep şu bir aydr kalp çarpıntım var öldüm ölücm kardiyolojiye giitim sıkıntı yok acaba bu hap yan etki yapıyor olabilşr mi sizde car mı böyle bir sıkıntı?? Kutusunu da attım bakamıyorum prospektüse🙈