Merhaba arkadaşlar hamile olduğumu 1 hafta evvel öğrendim çok şükür çok mutluyum betam cuma günü 2302 çıktı kesemi doktor çok küçük nokta olarak gördü ama boyut vs birşey söylemedi son adet tarihime göre şuan 4+4üncü gündeyim sizce nasıl hcg güzel mi? Sorun yaşar mıyım