Zemree28 ben doğum yapmadım ama riskli gebeliğimden dolayı kordosentez testimi orası yaptı doktorları gayet iyiler, insanlar kibar, gayet hijyenik, ilk defa bir doktorun hasta olarak yapman gerekeni yaptığın için teşekkür ettiğini duydum, devlet hastanesine göre ben ilk defa memnun kalmıştım: