Aysenes bende ayın 5 inde gittim ikili test için baktılar, iki hafta sonra sonucu almaya gittim doktor sadece sonucu verdi. Dedim; doktor bey ben randevu aldım bebeğe bakabilirmisiniz? Sadece sonuç almak için gelmedim. Normal şartlarda iki hafta sonra tekrar gelmem lazım 1 ay oluyor. Heryerde virüs var iki hafta sonra bunun için tekrar hastaneye gelemem dedim zar zor bebeğime baktırdım. Benimde iki hafta sonra gitmem lazım hem cinsiyetini öğrenmek için, hem bebeğin durumunu öğrenmek için ama virüsten dolayı hiç çıkmak istemiyorum 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun… Hele hele sizde kanama oluyormuş sürekli diken üstündesinizdir 🥺 İnşallah sağ Salim alırsınız kucağınıza 🤲🏻