Busraarsub Ağlama krizleri ne zaman son buluyor:( doğuma kadar böyle mi geçecek ve hatta lohusaliktadami böyle olcak :( sebepsiz ağlamalar ne zaman son bulacak.
Mekamu Busraarsub valla ara ara coşuyor ara ara azalıyor 😀 ben 36 dayım ama İlk zamanlar çok felaketi, sırf ağlamak için bile ağlıyordum. Şuanda bebeği çok güçlü hissettiği için insan, ağlasan da bebiş kendini hissettirince bir duruyorsun 😊
Aysenes Busraarsub bende tam tersi ya hamilelikten önce daha cok aglyodum smdi resmen duygusuz oldm hic bi damla aglamiyom bol gulyom ama 😂 boyle beni daha cok sevdim
Busraarsub Mekamu 25 haftaligim :(( çok bunaltıcı bi durum nedeninide bilmiyorsun ama hıçkıra hıçkıra ağlıyorsun üstüne birde evden çıkamamak tuzu biberi oluyor :(( resmen kafamda kurmadigim şey kalmiyor
Esra94 İnsan dışardan deli gibi görünüyor ya 😂Dün bende akşam hiçbişey yokken aniden hıçkıra hıçkıra ağladım eşim şok gerçekten ağlamak için ağlıyoruz içimiz coşuyo 😀
Busraarsub Esra94 benimki artık gülüyor direk istemsizce ne yapacağını bilmediği için ilk başlarda korkuyordu 😀 bendede en son dün gece oldu gece daha bi artiyor
Zumranilda Daha bu gün ağladım bu korona ya doğumuma kadar bitmezse .kizlarima iki don alamadan doğuma gidicem
Busraarsub Zumranilda canim trendyoldan siparis ver kotonda falan 0_3 aylik cok guzel indirimli urunler var
Busraarsub Zumranilda canim trendyoldan siparis ver kotonda falan 0_3 aylik cok guzel indirimli urunler var
Zumranilda Busraarsub bu gidişle öyle yapicam.halbuki mağazaları tek tek gezerek keyifle yapacaktık alışverişi şimdi markete bile çıkamıyoruz zorunlu olmadıkça.😊