ayseogndr ben oğlumda Prima kullandım 2,5 yaşında şuanda ama primadan memnun kalmadım açıkçası çünkü sürekli sızdırma yapıyordu hergun çarşaf yıkıyordum resmen oğlum kakasını sürekli yapan çocuktur ilk zamanlar anne sütü aldığı için genelde sıvı olurdu dışarı çıkıyordu eşimde Prima en iyisi diye başka bı marka aldırmadı sonra ben kendim Molfix aldım onda memnun kaldım biraz kalındı sadece en son artık inst belki bilirsiniz mühendisinoglu diye bı hesao var bebek ürünlerini inceliyor. Migrosun minies markasını söylemişti güzel diye onu kullanmaya başladım aşırı derece çiş ve kaka yapmadığı sürece ne sızdırma ne de pişik yaptı ben çok memnun kaldım. Şuan da hamileyim kızıma ilk yine minies alicam baktım pisik falan oluyor değiştiririm diye düşündüm.