Zehra2604 Merhaba 20 haftalık hamileyim. 2 Li taramayı yaptırdım, doktorum 3 ve 4 lüye gerek yok dedi. 4 lü tarama konusunda endişelerim var. Yaptırmasam onu da problem olur mu 😒
Sumru Zehra2604 bende 11. Haftamdayım bugün özele gittim doktorum önce ultrasonla detaylı baktı çok Şükür🙏🏻 doktorum gayet sağlıklı ense kalınlığı biraz ince ama ince olması iyi dedi sonra 2 Li test yapıldı ense ölçümü 0.13 cm burun ölçümü 0.23 cm dedi siz de deneyimlisiniz sonuçta.. ölçümler nasıl sizce 😍😍
Nslhnakn Zehra2604 benim doktorumda 2 liden sonra 3lü ve 4 lü tarama testlerine gerek duymadı 21+5 te detaylı ultrasona girdik çok şükür herşey yolunda ilerliyor 25+4 deyiz geçen haftada gebelik şekeri için yükleme tahlil vs yapılmıştı🙏🏻 Sağlıkla gelsin minikler🤲🏻🌸
Kizimmmm Zehra2604 2li 3lü detaylı ultrason şeker yüklemesi tetanoz ilk doz Allah ne verdiyse hepsini yaptırdım. Sadece dörtlüye gerek yok dedi doktorum. Tetanoz 2. dozu da kndi terchim dahilinde yaptirmadim.
Yaman Zehra2604 benden istemedi doktorum yaptirmadim onların yerine detayli ultrasyona gircem cuma gunu