Guneskiz Alpaslanveannesi bizim ki "Açken sen 'SEN' değilsin" felsefesinden ilerliyor 😂 yemek yiyince tık yok
Guneskiz Yasminhafsa çok kilolu olura normal doğum olmuyor canım genelde 3 buçuğun üstüne çıkınca sezaryan oluyor cevremde hep öyle oldu ama muz kasar peynir süt uskumru somon alabalık gibi yağ oranı yüksek baliklar kefir pekmez brokoli ıspanak çinko bakımından zengin besinler bebege kilo aldırır
TugbaLafci Alpaslanveannesi benimde acıkınca tepinmeye başlıyo canım bide yorulduğumda çok tepikliyo yemek yediğimde uyuyo dinlenince de uyuyo 🤨😂😂
Guneskiz Alpaslanveannesi evet bi üstte bi altta nere denk gelirse bi de bazen sanki göbek bağını çekiyor anneeeeeeaaa yemek yolla diye 😂
Adabahar Benim kızım açken değil ben yemeği yer yemez beni aşırı tekmeliyor bazen canım yanıtor hatta size de öyle oluyor mu? Ben gece acıkıyorum çoğu zaman kalkmıyorum çümkü yiyince öyle bi oynuyorki tekrar uykuya dalamıyorum🤗
Gulsum94 Alpaslanveannesi bende acıkınca hiç hareket etmiyor yemek yediğimde keyfi yerine geliyor 34. Haftadayız zaten hareketler eskisi kadar sık değil