Ayca6868 cocukgelisimcielmas düşük riskin var büyük ihtimal benden de 6. Haftada kahve leke pembe akıntı geldi bu tür lekelenmeler bayat kan oluyor önemli olan kırmızı parlak taze kan gelmemesi dedi doktorum şuan 8+3 deyim ve benim de düşük riskim çok fazlaydı şuan bitmiş progestan kullanıyomusun
BusraDevlet83 cocukgelisimcielmas Üzülmeyin çoğu gebe kadın yaşıyor bu durumu. Yerleşme kanaması da olabilir Her ihtimale karşı Progestan verir size. Geçmiş olsun.