E bebekten 2 3 parca ürün sipariş ettim birini vermişler upsye birini vermişler pttye bilgi sıfır. Eve gelince ürün tek parça annem almamış 2 parçaydı beraber gelecek diye kargocu da inatlasmisben bunla mi uğraşıcam goturururum iade ederim birdaha alamazsınız alın şunu falan diye o arada kardeşimde içerden çıkmış adam anneme dinleniyor diye götür şubene benim de eğer gelir ben alırım ne konuşuyorsun demiş adam sen al kargomu ver istanbul aracına iadeye. Kargo ortada yok. Parası ödenmiş etmiş simdi ptt kargocular telefonları açmıyor ne yapmalıyım