Ben aldım kızlar.evet güzel ama iade hakkınız yok sadece değişim var.birde kalıpları dar ona göre alırsanız iyi olur.ben normalde s beden giyiyordum genelde hamilelikten önce m beden olur herhalde dedim geldi ama baya dar kalıplar tekrar gönderdim l beden aldım 😊