perihankrkya 20+6 yim kızlar belim kopacak gibi ağrıyor geceleri zor uyuyorum ağlayasım geliyor dönmekten uyiyamiyorum yardim edin sizinde ağrıyor mu ağrıyorsa nasıl geçiriyorsunuz. 😶
Melmel35 perihankrkya 20+3 bin beteri var. Magnezyum kalsiyum da kullanıyorum düz yatınca tutuluyorum ve kalkamıyorum, yan yatıp sırtımı yastıklarla destekleyerek rahat edebiliyorum ☹️
Busimss perihankrkya benim belim değil ama sırtım ağrıyor 23+5 haftalığız eşim masaj yapıyor çoğu zaman ama hamile yastıgı bakacağım çok rahat eden olmuş.