Merhaba anne ve anne adayları🥰 Şuan 17 haftalık gebeyim.daha once bir kere kimyasal gebelık ve kendılıgınden düşük yaptım. Bu gebelıgımde doktor benı coraspirine başlattı 2 günde bir coraspirin kullanıyorum pıhtılaşmam var mı yok mu bılmıyorum bunun için daha önce bi tahlıl yaptırmadım. Tetenoz aşısı olacagım ve saglık ocagında kı hemsire coraspirin kullanıyosun tetenoz asısı için bir kadın dogum doktoruna sor olup olmaman gerektiğini dedi ve ben suan hastaneye gidemiyorum malum virüsten dolayı sizin deneyimlerinizi ve fikirlerinizi merak edıyorum 😊