Kesinlikle çay kahve tüketmeyin.Ben anemi hastası olmama rağmen hamileliğimde hiç ilaç kullanmadım şimdilik çünkü değerim çok şükür güzel.Nedeni ni çay,kahve tüketmememe bağlıyorum.Sizin doğum yakın yükseltmeniz gerek,bencede detaylı araştırın.Allah yardımcınız olsun🙏🏻