Merhaba ben 5 haftalik hamileyim 1 yaş 4 aylik oglum var hala anne sütü emiyor hamileyken emzirmek dogru degil diye duydum, ne yapacagimi bilmiyorum nezaman sütten ayirsam dogru olur? Hemen mi ayirayim yoksa bebek kasimda dogucaq İnşaAllah o zaman mi ayirayim lütfen bilgilerinizi paylasin