Kızlar 30+4 haftalık hamileyim bebeğim çok hareketli değil benim başından beri öyle hemde dışardanda belli falan olmuyorda hareketleri doktor kasıklarıma bastırarak ultrasonla bakarken yabancı bir terim söyleyip 23 olması gerekirken senin 35 erken doğum riskin yok demişki o 35 dediği şey kesemin genişliği olabilirmi o yüzden hareketlerini çok hissetmiyor olabilirmiyim ?