Kızlar Bebegınızı hıssetmeye başladınızmı ben bılmıyorum hıssedıyormuyum 😅 karnımda arada hatta arada da degıl şu uc gundur karnımda coklukla sanıyelık agrılar oluyor 1-2 sanıye falan acaba bebegım hareket ettıgı ıcın mı ve canımı cok acıtıyor sancı degıl resmen boyle bı saga bı sola tekme yumruk atılır gıbı sanıyelık agrılarım oluyor sızdede oluyor mu? Yoksa ben mı yanlış dusunuyroum bebegın hareket ettıgı konusunda😒