Benimminikkuzumm Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim icinizde sinoz çatlak kremi kullananiz varmı bi sıkıntı yasayan oldumu veya doktorunuzun önerdiği bir çatlak kremi varmi 😇
Pamuk123 Benimminikkuzumm Canım ben aldım kullanıyorum ama haftam daha erken 21 deyim 1 sene önce doğum yaptım onda çok çatlağım oldu o yüzden şimdi çok ayırt edemesemde yeni çatlağım yok gibi
Greyy90 Benimminikkuzumm lierac 👍🏻16. Haftadan beridir Düzenli kullanıyorum şu an 30. Haftamdayım çatlama görmedim aksine eskiden olan çatlaklarım görülür şekilde kaybolmuş gögsümün kenarına vardı mesela bakıyorum şu an yoklar
Benimminikkuzumm Pamuk123 Pamuk123 tesekkur ederim canim rabbim bebeğinizi sag salim kucağınıza almayi nasib etsin 😇😇
Deleted5544 ben aldım kullanıyorum ama karnımın altı çatlıycak diye hep oraya sürdüm, gerçi düzenli de kullanmamıstım ama suan 27. haftadayım ve karnımın yanları çatladı. sürmeye devam ediyorum ama bence çokta etkili değil 😔
Benimminikkuzumm Deleted5544 hadi yaa 😔😔insallah faydasi olur canim bnde baslicam göbeğimde yok ama yanlarimda basladi benimde insallah faydasini görürüz 😇😇