Merhaba anneler. Bebeğim 4 aylık oldu. 1 ay Erken doğduğu için doğuştan 1.1-5 kg eksiği vardı doktorum öyle söylemişti . Doğduğunda 2 kgydi Şuan 5500 kg .
Ay 1kg
ay 1 kg
3.ay 800 gr
4.ay 600gr ( kıyafetlerini çıkartırsak 400 gr)
bu ay çok düşük almış sütüm göğüslerim çok dolu sıkınca fışkırıyor ama önemli olan çoğunluğu değil kalitesi arttırmak için ne yapabilirm başına böyle bir şey gelen var mı ? Yardımcı olur musunuz