Nazar değmesin 36 haftaligim daha benimde hiç olmadı inşallah olmadan doğar , karnım çıktı ama ben çok az kilo aldım hani şu arkadan bakınca hamile olgugu belli olmayan sadece göbeği çıkan gebelerden , 32 den beride hiç bişey surmuyorum karnıma açıkçası olacağı varsa olur zaten diye