didem_guney Arkadaşlar 4 aylık hamıleyım catlaklar ıcın önerecegınız bı krem falan varmı yardımcı olursanız sevınırım 👶🏻🤰🏻
arslanmerve57 didem_guney canım ben bebe yağı ve aynısefa balsamı kullanıyorum çok memnunum çatlamadım henüz 36+1 haftalık hamileyim
Blackkcat didem_guney lierac aldım ben ama arada kullanıyorum şimdilik,bende tam 4aylığım☺️Bebe yağı zeytin yağı ve en çok hindistan cevizi yağını tavsiye ederim etrafımda fayda görenler olduğu için
Asel21 didem_guney Dr’um bna lierac’ı tavsiye etti ama ben almadım. Elma yağı ve kantaron yağı alıp kullanacağım cuma günü 6′cı ayımıza gireceğiz karın kısmında kaşıntılarım başladı çünkü