Merhaba anneler ve benim gibi anne adayları,
Karantina sürecini bebek kıyafetlerini yıkama ve ütüleme ile değerlendireceğiz ☺️.
Deterjan/ yumuşatıcı/ yıkama yöntemi konusunda aşırı bilgisiz olunca yardımınıza ihtiyacım var 🙈.
Siz hangi marka ürünlerle ve nasıl yıkıyorsunuz acaba👼🏻?