Eylul_ Kizlarr 31. Haftaya girdik bgn adet agrisi gibi gecmeyen bi agrm var cok kotuym nedir sizce bu
Kbr_71 Eylul_ yalancı sancılarmış canım 34. Haftadayım bende de oluyor dün fazlaydı hatta takip ettim sıkıntım yok bugün şükür dikkatli ol sende
Merve_kucuk Eylul_ Sanırım yalancı sancı dedikleri o oluyor. Bendede oluyor bazen adet sancısı gibi resmen ama geri geçiyor. Şimdi 34+0 günlüğüm haftam yaklaştıkça daha çok korkuyorum 😏
sevde18seker Eylul_ o zaman bi doktoruna da danış istersen canım benimki de sürüyordu fakat doktorum ultrason sonrası herseyin yolunda olduğunu Braxton Hicks adlı sancının yani yalancı doğum sancısının yokladıgını söyledi Normalmiş yani tabi sen yinede bi gözük