Sultanbolek bende en son 29 haftalıkken gitmiştim. 32 de gel dedi banada. 30 haftaya kadar sanırım ayda 1 çağırıyorlar benim öyleydi. 32 den sonra sıkılaşçak sanırım. Ben çalıştığım için hem 32 de rapor için gitmem gerekiyor hemde ilk defa nst ye giricem. 32. Haftada başlıyor benım doktorum nst ye