Merhaba Sevgili güzel Anneler 11+2 günlük hamileyim gece yatarken birde Duşa girdigimde nefes alıp vermekte çok zorlanıyorum sanki ölücekmişim gibi bunun Sebebi ne sizce doktor kontrolüme gidecegim tahlil sonuçları verdim sağlıkocagına onların çikmasını bekliyorum Umarım bebegimin birseyi yoktur Aranızda bu sıkıntıyı yaşayan varsa benimlede paylaşırmısınız .😊⭐